perjantai 31. heinäkuuta 2015

Vaihtovuosi plussat ja miinukset

Ajattelin nyt tehdä postauksen mun fiiliksistä vaihtovuotta ajatellen. Teen tämän nyt ennen lähtöä ja sitten toivottavasti puolessa välissä vuotta ja vuoden jälkeen. Toiset on ehkä vähä epäolennaisia, mutta ei anneta sen häiritä. :D Lets see what happens!

- Joutuu olemaan erossa vuoden perheestä ja ystävistä
- Suomeen palatessaaan jatkaa lukiota vuotta nuorempien kanssa
- Ei nää suomalaisia sarjoja vuoteen
- Kaikkea ehtii tapahtumaan vuoden aikana
- Pitää saada tavarat pakattua vuodeksi
- Ei suomalaisia herkkuja vuoteen
- Ei suomalaista urheilua vuoteen (luultavasti edes telvisiosta)
- Ei saunaa



+ Saan perheen sieltä tai oikeastaan jopa kolme perhettä kiitos rotareiden
+ Opin uutta kieltä
+ Elän ihan uudessa kulttuurissa
+ Tutustun moniin uusiin ihmisiin ympäri maailman
+ Saan koittaa monia uusia juttuja
+ Näen niin paljo uusia asioita, etten pysty sitä varmaan vielä edes kuvittelemaan
+ Meen erilaiseen opiskelu ympäristöön
+  Saan kodin maailman toiselta puolelta



Saatte itse päättää oman mielipiteen siitä et kumpienko (plussien vai miinusten) merkitys on suurempi, mutta musta tuntuu tällä hetkellä siltä, että mun omat fiilikset vetää tonne plussien puolelle. Mun ensimmäinen perhe on älyttömän ihana. He kyselevät koko aika kaikkea mistä mä tykkään, että mä varmasti viihdyn heillä. Olo on siis tällä hetkellä onnellinen ja tervetullut. Vielä on kuitenkin kasapäin hoidettavaa, pinssit, viisumi, matkalaukut ja pari rokotusta, mutta eiköhän se tästä.

 Lähtöön on päiviä jäljellä enää 22. 
w/Love Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti