torstai 12. helmikuuta 2015

Kaikki mitä ootte halunnu tietää musta

Lupailin jo ennemmin kertoa ittestäni vähä enemmän ja päädyin tekemään Random Facts tyylisen postauksen, koska ne on musta kivaa ja hauskaa luettavaa!

Rakastan Disney elokuvia. Pienenä unelmoin aina siitä miten musta isona tulee disney prinsessa ja miten saan käyttää joka päivä isoja prinsessa mekkoja. Okei unelmoin siitä vieläki salaa, mutta hyväksyn ehkä paremmin nyt sen tosiasian ettei musta koskaan tuu peikkojen kans asuvaa prinsessaa.  

Arvostan vanhat ihmiset mun mittapuulla korkeimalle asteelle ja tykkään ku vanhukset kertoo tarinoita lapsuudestaan tai sota-ajasta. Vanhat ihmiset on jotenki niin kauheen kiitollisia jokasesta päivästä mitä ne saa elää, mutta samalla ne ei pelkää kuolemaa ja toivon että joku päivä oon samanlainen. Myös se on ihanaa miten vanhat ihmiset arvostaa kun niitä autetaan ja pienetki teot merkkaa niille paljon. 

Oon älyttömän ylpee suomalainen ja etelä-pohojalaanen. Rakastan Suomen luontoa rakastan Suomen junttia kieltä, hiljasia ihmisiä, suomalaista ruokaa, lätkän MM-kisojen kattomista, lunta ja suomalaista folkmusaa. Kaiken kukkuraksi suomalainen kulttuuri on lähellä mun sydäntä. Suomessa meillä on myös asiat aikalailla hyvin kun ei tarvii maksaa kouluruuasta eikä ylipäätään peruskoulutuksesta. 


Tämä kuvahan on rakkaan serkkuni ottama ja hänen blogistaan sen kävin nappaamassa, koska tykkään tästä. Eevan blogiin pääset tästä . Kannattaa käydä kurkkaamassa! :)

Pelaan salibandya ja se on mulle täällä olevista asioista ehdottomasti yks tärkeimmistä asioista. Tykkään älyttömästi meidän joukkueesta ja tiedän että mun tulee kauhee ikävä niitä juttuja mitä sielä aina kuulee. :D Oon kokenu säbän ansiosta tosi monta mahtavaa ja unohtumatonta juttua. Säbä joukkueelle vaihtovuodesta kertominen oli mulle henkilökohtaisesti kaikista vaikein juttu. En ees tiiä miks, ehkä pelkäsin vähä niiden reaktiota ja sitä miten ne ottaa mut sitte takasi vuoden päästä, mutta ne otti sen ihan älyttömän hyvin ja oli ihanan ilosia mun puolesta.

Oon äärettömän huolimaton ja uskon että jokanen meidän joukkueesta vois allekirjottaa tän. Oon hukannu monta juomapulloa, unohtanu monta kertaa salille paidan, korun, mailat (?!) ja ties mitä jota en vaan oo muistanu ees ottaneeni mukaan...

Mietin aina päässäni tilanteita joita vois tapahtuu ja mitä sanoisin sellasis tilainteis jotten nolais itteeni tai sanois mitään typerää. Harvemmin mun kuvitelmia tilanteita tapahtuu just niinku oon pääkopassani suunnitellu ja vielä harvemmin osaan toimia niinku oon kuvitellu. :D




Oon tosi semmonen ihminen että pelkään aina että loukkaan jotaki, joka johtaa siihen että pyytelen aina anteeks kaikista pienistäki jutuista, joskus myös semmosista missä ei oo mitää syytä pyytää anteeks... Toivoisin että pääsisin tästä yli, koska se helppotas tuttustumaan helpommin uusiin ihmisiin etten koko aika pelkäis mitä sanon. Vaikka sanon siltiki usein jotain mitä toivon että oisin jättäny jotain sanomatta XD 

Jännitän puheiden pitämistä, joka toivottavasti sitte vaihtovuoden aikana. Kun pidän puheita tai esittelen jotain esim. koulussa harvemmin kyllä oman luokan edessä ,tuntuu niinku en saisi ääntä suustani ja puhun tosi hiljaa niin käy joskus myös sillon kun juttelee uusien ihmisten kanssa. Pelkään varmaan että sanon jotain väärin tai nolaan itteni sanomalla jotain tyhmää.

Mulla on ihana perhe ja maailman paras suku! Oon aina juhannukset ja uudet vuodet niiden kans, koska ne on niin ihania ja niiden kans voi olla täysin oma ittensä. Ne on myös mukavan rentoja. Tehään aina yhdessä ruokaa ja laitetaan paikkoja ku pidetään sukusyöminkejä tms. ne on parasta!

Mulla on kaksi siskoa ja veli. Vanhempi sisko tuli viime kesänä Australiasta vaihdosta nuorempi sisko on viisi vuotias ja veli on yksitoista. Mun sisarukset on mulle todella rakkaita ja tykkään viettää niiden kanssa aikaa.




Ps. löydätte mun blogin nyt myös Bloglovinista linkki löytyy tuola internet version oikeesta reunasta! Mun on nyt ihan pakko myöntää, että mä en oikeen tiedä miten tuo Bloglovin toimii, jos tulee ongelmia niin ilmottakaa että saan parhaani mukaan korjailtua niitä! 

w/ love Hanna






2 kommenttia:

  1. HERRAISÄ, oikeen rakas serkku! No okeiokei, oot säki rakas. Kiva postaus ja muutenki kiva ku säki rupesit kirjottelemaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo ootsä ny aika rakas kummiski! :D haha kiitsa! :)

      Poista